Til Folketræf i Hvalsø?

Hvis du har tid og interesserer dig for bæredygtighed, økologi og natur, så kunne du tage til Folketræf i Hvalsø her i storbededagene. Har du som mig har travlt med alt muligt i stedet, så kan du nøjes med at besøge deres hjemmeside og deres blog. Her har de nogle  interessante  artikler om bæredygtig byggeri, madspild og alt muligt andet, som kan komme os alle til gode.Linket finder du her
Jeg skal bruge dagen i dag på at dække mine kartofler, som har stukket hovederne op af jorden, til igen.2016-04-16 15.43.31

Øv. Jeg var så stolt over- og glad for mine tidlige nye kartofler. Det er første gang, at det er lykkedes for mig med at få så tidlig spirring. Men der er ikke noget at gøre, for de lover nakkefrost de næste dage og i det hele taget et dårligt vejr med regn rusk og måske slud. Jeg har tænkt mig at dække dem over med mere halm og den gennemsigtige presenning henover. Så håber jeg bare, at de holder til det. Jeg krydser også fingre for, at mine nyplantede æbletræer, som har været i blomst, de ikke tager skade af nattefrosten. Kom så med noget varmere forår – Tak.

Det tegnede billede er lånt fra “Det fælles bedste”‘s hjemmeside.

Leave a Reply

